Tuesday 1 May 2007

روز معلم

سلام دوستان

خوبين؟فردا 12 ارديبهشت روز معلمه. كساني كه خيلي اذيتشون كرديم از پچ پچ هاي ممتد سر كلاس تا آدامس چسبوندن به صندليش و يا درآوردن صداي گاو و گوسفند پشت سرشون و اين حرفا. كسانيكه اون موقع ميخواستيم فقط زنگ بخوره تا بزنيم بيرون ولي الآن وقتي بعد از بيست سال يه نگاه به اول ابتدايي و كلاس درس ميندازم ميبينم كه چه ديني به گردنم هست نسبت به خانم مشرف زاده ، آقاي رحماني و آقاي نظري. به اين افراد بايد اضافه كنم تموم معلماي راهنمايي و دبيرستان رو و به شكلي ديگه اساتيد دانشگاه رو. گذشت دوران خوش تحصيل و به خاطر اينكه بازم چيز ياد بگيرم تموم تلاشمو ميخوام بكنم كه بشه ادامه داد درس رو. ولي اين ميون دو نفر هستن كه من شديدا مديونشونم پدر و مادرم. اين دو نفر چيزايي به من ياد دادن كه تو هيچ مكتبخونه اي به آدم آموزش داده نميشه . اين دو عزيز كه البته مادرم خودشون دبير بازنشسته هستن، به من ياد دادن كه چطور بايد رو پاي خودم بايستم و نزديك 10 سال هست كه دارم تنها زندگي ميكنم.و اين زندگي رو به اين دو عزيز مديونم و حالا حالاها بهشون بدهكار
اينجا جا داره اين روز رو به خواهرم هم تبريك بگم
شاد باشين
تا بعد
يا علي

2 comments:

Anonymous said...

yeki ham be man tabrik bege khob, rahe doori nemire!

Anonymous said...

shayad chon ba moalemin bozorg shodi ghadre zahamate ona ro behtar midoonin. khoshhalam ke manam hamkareshoonam.