Sunday 22 April 2007

ايران و ايراني







سلام


خوبين؟اين اولين مطلبيه كه ميخوام اينجا بنويسم. يه عالم مطلب بود واسه نوشتن ولي هيچ كدوم بهم نمي چسبيد الا اينكه از ايران بنويسم.از گذشته ايران.از حال. از ستمهايي كه خودمون بر خودمون روا داشتيم تا به الآن و به لطف روحيه متعالي خودمون گسترشش خواهيم داد ، به قولي از ماست كه بر ماست. حدود يه ماه قبل رفته بودم تخت جمشيد و كمافيالسابق افسوس كه چه بوديم و چه شديم. با خودم داشتم فكر ميكردم كه ماها چند سال با اين فكر داريم زندگي ميكنيم كه عجب پيشينه اي داشتيم و چرا الآن بايد اينجوري باشيم و در نهايت اونقدر تو همين فكر دست و پا ميزنيم و پتك ميكنيم تو سر بقيه كه جز كوفتگي هيچي واسمون نخواهد داشت.حالا اينكه چه بايد بكنيم بماند.نه من تخصص اينو دارم كه اينو بگم نه علاقه اي به نسخه دادن دارم. ولي خيلي دوست دارم راجع بهش در حد چند تا آدمي كه حداقل به خودشون اين زحمت رو ميدن كه راجع به خودشون حداقل فكر كنن اينجا به هم بحث كنيم شايد از توش چيزي بيرون بياد.اميدوارم بشه كاري كرد


شاد باشين

تا بعد

يا علي


No comments: